یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۴۳ بعد از ظهر
  • کد خبر 4487
  • معماری ایرانی، سوزن‏‌بانان و آرشیتکت‌‏های جوان
    معماری ایرانی، سوزن‏‌بانان و آرشیتکت‌‏های جوان

    کنفرانس ملی «پژوهش های کاربردی در معماری و شهرسازی ایران» برگزار می شود

    چهارمین کنفرانس ملی «پژوهش های کاربردی در معماری و شهرسازی ایران» (نمایه شده در ISC) برگزار می شود.

    بنابر این گزارش، محورهای این همایش به شرح ذیل است:

    محورهای کلی

    الف – پژوهش های کاربردی در معماری

    ب – پژوهش های کاربردی در شهرسازی

    محورهای فرعی

    انواع مقالات مورد پذیرش در کنفرانس

    انواع مقالات علمی-پژوهشی، مقالات علمی-ترویجی (مروری)، مطالعات موردی، مقالات یا گزارش های تحلیلی-انتقادی، طرح های تحقیقاتی که در راستای محورهای کنفرانس باشند، مورد پذیرش کنفرانس واقع شده و در فرآیند داوری قرار می گیرند.

    این همایش به همت موسسه آموزش عالی مهر اروند(انجمن علمی دانشجویی مهندسی معماری) و مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی ۱۷ بهمن ماه برگزار می شود

    گفتنی است، سایت همایش به نشانی: bgconf.ir/fa، تلفن تماس دبیرخانه: ۰۲۱۷۷۲۱۱۹۶۲ و پست الکترونیک info@bgconf.ir برای سهولت ارتباط علاقمندان به شرکت در نظر گرفته شده است.

    این گزارش می افزاید: طبق قوانین جدید و مصوبه وزارت علوم و همچنین دستورالعمل برگزاری همایش های علمی– پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از این پس تنها کنفرانس/همایش هایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC به ثبت رسیده باشند دارای اعتبار از نظر وزارت علوم بوده و تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس/همایش های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه هستند.

    لذا با توجه به اهمیت فراوان و سطح علمی بسیار بالا، به اطلاع می رسانیم این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC ثبت و نمایه شده است( با شماره مجوز ۱۱۷۰۳-۹۷۱۸۱) و مقالات برگزیده پذیرش شده در این همایش از امتیاز فوق بهره مند خواهند شد و در آن نمایه می شوند.

    علاوه بر این، به اطلاع تمامی کاربران سایت می رساند که طبق هماهنگی ها و رایزنی های به عمل آمده با انتشارات بوم سازه نمایه سازی مقالات پذیرش شده این کنفرانس در سایت سیویلیکا و کنسرسیوم محتوی ملی جمهوری اسلامی ایران مذکور انجام می شود.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *