جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۳۱ قبل از ظهر
  • کد خبر 3584
  • سیل و ایران‌نامه‌ای از غیرت
    سیل و ایران‌نامه‌ای از غیرت

    گردشگری؛ فرصتی برای ایجاد درآمدهای پایدار شهری

    عضو شورای شهر تهران گفت: علاقمندی، اهتمام و توجه ویژه به توسعه گردشگری؛ شعار شورای شهر پنجم است.
    الهام فخاری اظهار داشت: مهم ترین شاخصه ارزیابی در هر اقدامی؛ رضایت مندی عمومی و مردمی است،شادی، رضایت مردمی و حس خوبی که در شهر وجود دارد، بیانگر موفقیت ستاد گردشگری شهرداری است.
    وی افزود: شاید اقدامات ستاد گردشگری خیلی پر هیاهو و توام با سر و صدا نبود ولی آنچه که بنده در بازدید های میدانی و گفت و گو با مردم دیدم چیزی جز اظهار رضایتمندی نبود و همه حس خوبی داشتند که در یک فضای شاد، مثبت و با احترام به سلایق گوناگون،خدمات متنوع ارائه شده است‌.
    عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رضایتمندی مردمی ارزش و دستاورد بزرگی است، ادامه داد: دست اندرکاران ستاد با کمک فضای مجازی به خوبی توانستند خدمات را به مردم معرفی کنند و این تبلیغات دهان به دهانی و مردمی در معرفی خدمات ستاد گردشگری و جاذبه های دیدنی تهران بسیار موثر بود.
    فخاری خاطر نشان کرد: حضور نسل جوان و نوجوان در مراکز گردشگری بویژه بافت های تاریخی پر رنگ بود و گویی به دنبال “کشف شهر از نو “هستند.
    وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهر تهران بیان کرد: این فضای مثبت به پاس احترام به مردم توسط مدیریت شهری ایجاد شده و در عین حال حاصل تجربیات سال های گذشته است، شیوه معرفی و روند خدمات دهی؛متنوع و با بهره گیری از روش مدرن و جدید همراه بود.
    این عضو شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد: ستاد گردشگری علیرغم فرصت و بازه زمانی کوتاه برای تدوین و اجرای برنامه ها،توانست به خوبی عمل کند و این مسیر و فرصت؛ “شهر مردم برای مردم “که توسط این ستاد فراهم شده، در واقع تسهیل گر فعالیت های بخش های اقتصادی،فرهنگی و تاریخی است.
    فخاری خاطر نشان کرد: امیدوارم همه ما قدرشناس باشیم و بتوانیم به تداوم و ارتقاء گردشگری شهر تهران کمک کنیم.
    وی یادآور شد:یکی از مهم ترین برنامه های شورای شهر پنجم، جایگزینی درآمدهای پایدار بجای درآمدهای ناپایدار و آسیب رسان شهری است و یکی از مهم ترین بخش های درآمد پایدار ؛”گردشگری ” است.
    وی با بیان اینکه فرصت ها،ظرفیت و سرمایه های شهر تهران بی نظیر است و باید از این بستر بهره ببریم،افزود:”علاقمندی،اهتمام و توجه ویژه به مقوله گردشگری”؛شعار شورای پنجم است و حرکت در مسیر درآمد زایی بیشتر از حوزه گردشگری را به جد دنبال و اجرایی می کنیم.
    فخاری مطرح کرد: امید است با نگاه نو، تجربه های خوب و تبدیل گردشگری به بخشی از سبک زندگی،گام های مثبتی در این راستا برداشته شود.
    عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:قول می دهم شورای شهر به حوزه گردشگری توجه ویژه ای دارد و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی توجه بسیار ویژه تری دارد.



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *