سه شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲:۵۵ بعد از ظهر
  • کد خبر 16204
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
    ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در کدام استان ها امکان پذیر است؟

    ساختمان‌های نهضت ملی مسکن در یزد ویلایی ساخته می‌شوند

    خواجه رضایی امروز در اجلاس ملی سازندگان حرفه‌ای مسکن و ساختمان اظهار داشت: بحث آسایش و آرامش در منزلی که به معنای واقعی کلمه سرپناه، محل آرامش، رشد و نمو باشد موضوع بسیار مهمی است که باید حتما در ارتباط با طرح‌های مسکن مورد توجه قرار گیرد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد خاطرنشان کرد: برخی از آسیب‌های اجتماعی که امروز در جامعه شاهد هستیم به واسطه مشکلات و معضلاتی است که در حوزه معماری و شهرسازی داریم.

    وی تصریح کرد: بحث ویلایی‌سازی تصمیم بسیار سختی در انبوه‌سازی مسکن است اما در استان یزد این تصمیم‌گیری انجام شده و در حال حاضر بررسی در ارتباط با آن در حال انجام است.

    خواجه رضایی خاطرنشان کرد: موضوعات مرتبط با مسکن به صورت هفتگی و منظم در استان یزد و با حضور استاندار پیگیری می شود تا بتوانیم در حوزه رفع مشکلات با سرعت بیشتری حرکت کنیم.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد افزود: موضوع مسکن صرفا مربوط به ساخت و ساز نیست بلکه مسکن آثار و تبعات اجتماعی بر آینده دارد و به همین دلیل باید توجه بسیار ویژه و خاصی در ارتباط با طراحی، معماری، سبک ساختمان و همچنین فضاسازی‌های لازم عمومی داشته باشیم.

    وی گفت: برای استان یزد بالغ بر ۶۰ هزار مسکن در نظر گرفته شده و با ساخت و بهره برداری از این واحدها، بخش زیادی از مشکلاتی که امروز در جامعه و برای مسکن وجود دارد برطرف می شود./ تسنیم



    مطلب پیشنهادی

    پایان عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور/ شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه

    پایان عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور/ شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه

    عملیات جستجوی امدادگران برای یافتن بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و ... سرانجام پس ازگذشت حدود ۱۵ ساعت با کشف بالگرد مذکور به پایان رسید و متاسفانه مشخص شد که در جریان این سانحه تمامی سرنشینان به شهادت رسیده‌اند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *