جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳ بعد از ظهر
  • کد خبر 3584
  • سیل و ایران‌نامه‌ای از غیرت
    سیل و ایران‌نامه‌ای از غیرت

    گردشگری؛ فرصتی برای ایجاد درآمدهای پایدار شهری

    عضو شورای شهر تهران گفت: علاقمندی، اهتمام و توجه ویژه به توسعه گردشگری؛ شعار شورای شهر پنجم است.
    الهام فخاری اظهار داشت: مهم ترین شاخصه ارزیابی در هر اقدامی؛ رضایت مندی عمومی و مردمی است،شادی، رضایت مردمی و حس خوبی که در شهر وجود دارد، بیانگر موفقیت ستاد گردشگری شهرداری است.
    وی افزود: شاید اقدامات ستاد گردشگری خیلی پر هیاهو و توام با سر و صدا نبود ولی آنچه که بنده در بازدید های میدانی و گفت و گو با مردم دیدم چیزی جز اظهار رضایتمندی نبود و همه حس خوبی داشتند که در یک فضای شاد، مثبت و با احترام به سلایق گوناگون،خدمات متنوع ارائه شده است‌.
    عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رضایتمندی مردمی ارزش و دستاورد بزرگی است، ادامه داد: دست اندرکاران ستاد با کمک فضای مجازی به خوبی توانستند خدمات را به مردم معرفی کنند و این تبلیغات دهان به دهانی و مردمی در معرفی خدمات ستاد گردشگری و جاذبه های دیدنی تهران بسیار موثر بود.
    فخاری خاطر نشان کرد: حضور نسل جوان و نوجوان در مراکز گردشگری بویژه بافت های تاریخی پر رنگ بود و گویی به دنبال “کشف شهر از نو “هستند.
    وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهر تهران بیان کرد: این فضای مثبت به پاس احترام به مردم توسط مدیریت شهری ایجاد شده و در عین حال حاصل تجربیات سال های گذشته است، شیوه معرفی و روند خدمات دهی؛متنوع و با بهره گیری از روش مدرن و جدید همراه بود.
    این عضو شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد: ستاد گردشگری علیرغم فرصت و بازه زمانی کوتاه برای تدوین و اجرای برنامه ها،توانست به خوبی عمل کند و این مسیر و فرصت؛ “شهر مردم برای مردم “که توسط این ستاد فراهم شده، در واقع تسهیل گر فعالیت های بخش های اقتصادی،فرهنگی و تاریخی است.
    فخاری خاطر نشان کرد: امیدوارم همه ما قدرشناس باشیم و بتوانیم به تداوم و ارتقاء گردشگری شهر تهران کمک کنیم.
    وی یادآور شد:یکی از مهم ترین برنامه های شورای شهر پنجم، جایگزینی درآمدهای پایدار بجای درآمدهای ناپایدار و آسیب رسان شهری است و یکی از مهم ترین بخش های درآمد پایدار ؛”گردشگری ” است.
    وی با بیان اینکه فرصت ها،ظرفیت و سرمایه های شهر تهران بی نظیر است و باید از این بستر بهره ببریم،افزود:”علاقمندی،اهتمام و توجه ویژه به مقوله گردشگری”؛شعار شورای پنجم است و حرکت در مسیر درآمد زایی بیشتر از حوزه گردشگری را به جد دنبال و اجرایی می کنیم.
    فخاری مطرح کرد: امید است با نگاه نو، تجربه های خوب و تبدیل گردشگری به بخشی از سبک زندگی،گام های مثبتی در این راستا برداشته شود.
    عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:قول می دهم شورای شهر به حوزه گردشگری توجه ویژه ای دارد و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی توجه بسیار ویژه تری دارد.



    مطلب پیشنهادی

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است که بخشی از مستاجران به شهرهای خود بازگردند و برخی دیگر نیز حاشیه نشینی را به شهر نشینی ترجیح دهند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *