یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۲۸ قبل از ظهر
  • کد خبر 4487
  • معماری ایرانی، سوزن‏‌بانان و آرشیتکت‌‏های جوان
    معماری ایرانی، سوزن‏‌بانان و آرشیتکت‌‏های جوان

    کنفرانس ملی «پژوهش های کاربردی در معماری و شهرسازی ایران» برگزار می شود

    چهارمین کنفرانس ملی «پژوهش های کاربردی در معماری و شهرسازی ایران» (نمایه شده در ISC) برگزار می شود.

    بنابر این گزارش، محورهای این همایش به شرح ذیل است:

    محورهای کلی

    الف – پژوهش های کاربردی در معماری

    ب – پژوهش های کاربردی در شهرسازی

    محورهای فرعی

    انواع مقالات مورد پذیرش در کنفرانس

    انواع مقالات علمی-پژوهشی، مقالات علمی-ترویجی (مروری)، مطالعات موردی، مقالات یا گزارش های تحلیلی-انتقادی، طرح های تحقیقاتی که در راستای محورهای کنفرانس باشند، مورد پذیرش کنفرانس واقع شده و در فرآیند داوری قرار می گیرند.

    این همایش به همت موسسه آموزش عالی مهر اروند(انجمن علمی دانشجویی مهندسی معماری) و مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی ۱۷ بهمن ماه برگزار می شود

    گفتنی است، سایت همایش به نشانی: bgconf.ir/fa، تلفن تماس دبیرخانه: ۰۲۱۷۷۲۱۱۹۶۲ و پست الکترونیک info@bgconf.ir برای سهولت ارتباط علاقمندان به شرکت در نظر گرفته شده است.

    این گزارش می افزاید: طبق قوانین جدید و مصوبه وزارت علوم و همچنین دستورالعمل برگزاری همایش های علمی– پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از این پس تنها کنفرانس/همایش هایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC به ثبت رسیده باشند دارای اعتبار از نظر وزارت علوم بوده و تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس/همایش های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه هستند.

    لذا با توجه به اهمیت فراوان و سطح علمی بسیار بالا، به اطلاع می رسانیم این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC ثبت و نمایه شده است( با شماره مجوز ۱۱۷۰۳-۹۷۱۸۱) و مقالات برگزیده پذیرش شده در این همایش از امتیاز فوق بهره مند خواهند شد و در آن نمایه می شوند.

    علاوه بر این، به اطلاع تمامی کاربران سایت می رساند که طبق هماهنگی ها و رایزنی های به عمل آمده با انتشارات بوم سازه نمایه سازی مقالات پذیرش شده این کنفرانس در سایت سیویلیکا و کنسرسیوم محتوی ملی جمهوری اسلامی ایران مذکور انجام می شود.



    مطلب پیشنهادی

    این مالکان منتظر تماس دولت باشند

    این مالکان منتظر تماس دولت باشند

    مقامات وزارت راه و شهرسازی گزارش «رهگیری، شناسایی و اقدام» در فرآیند اخذ مالیات از خانه‌های خالی را اعلام کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *