پنجشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴ بعد از ظهر
  • کد خبر 14550
  • اجرای طرح تجمیع سامانه یکپارچه شهرسازی و نوسازی در مناطق پنجگانه
    اجرای طرح تجمیع سامانه یکپارچه شهرسازی و نوسازی در مناطق پنجگانه

    اجرای طرح تجمیع سامانه یکپارچه شهرسازی و نوسازی در مناطق پنجگانه

    وح‌ الله یزدانی رئیس سازمان فاوا شهرداری رشت از اجرای طرح تجمیع سامانه یکپارچه شهرسازی و نوسازی در مناطق پنجگانه خبر داد و اظهار داشت: تجمیع گردش‌‌ کارها و دسترسی های کاربران از جمله موضوعات چالش برانگیز این پروژه بود که مدیریت گردید.

     

    رئیس سازمان فاوا شهرداری رشت افزود: پس از تجمیع نرم‌‌ افزار سرا، تفاوتهایی که در مناطق در زمینه گردش‌‌ کارها، دسترسی‌‌ها، خروجی گزارشات و … وجود داشت، برطرف شده و امکان ارائه خدمات پشتیبانی دقیق تر و سریعتر به شکل یکسان برای تمام مناطق فراهم شد.

     

    یزدانی اضافه کرد: شهرداری برای برنامه‌ ریزی و حرکت به سوی ارائه خدمات الکترونیک نیاز به ایجاد یکپارچه‌ سازی در سطح مناطق پنجگانه داشت، زیرا در گذشته به دلیل فقدان زیر ساخت مناسب مناطق به صورت جزیره‌ای و غیر همسان به شهروندان خدمت‌ رسانی می گردید که مورد رضایت شهروندان نبود.

     

    وی با تاکید بر اینکه شهرداری رشت گام نخست برای یکپارچه‌ سازی و اصطلاحا تجمیع گردش کارها و فرآیند ها را برداشته است، اذعان کرد: در حال حاضر با اصلاح فرآیندها و ایجاد زیر ساختهای لازم حرکت به سوی شهر هوشمند و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان با شتاب بیشتری در حال پیگیری است‌.

     

    یزدانی مزایای اجرای طرح تجمیع سامانه یکپارچه شهرسازی و نوسازی را نیز برشمرد و تصریح کرد: وجود یک نمونه کار در هر نسخه تجمیعی از هر گزارش و گردش‌‌ کار، بارگذاری نسخه تجمیعی مناطق پنجگانه، یکسان شدن زیربرگ فیش‌‌ها برای تمام مناطق، حذف دسترسی سلیقه‌ای به فرمها و گزارشات، مغایرت‌‌ گیری و یکسان‌‌ سازی اطلاعات مناطق از جمله مزیتهای این طرح به شمار می‌رود.

    عصرکاسپین



    مطلب پیشنهادی

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است که بخشی از مستاجران به شهرهای خود بازگردند و برخی دیگر نیز حاشیه نشینی را به شهر نشینی ترجیح دهند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *