یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۵۰ بعد از ظهر
  • کد خبر 2420
  • انسان‌‌محوری، شفافیت سازمانی و احصای نیازهای واقعی شهر، رویکرد اصلی برنامه و بودجه سال ۹۷
    انسان‌‌محوری، شفافیت سازمانی و احصای نیازهای واقعی شهر، رویکرد اصلی برنامه و بودجه سال ۹۷

    انسان‌‌محوری، شفافیت سازمانی و احصای نیازهای واقعی شهر، رویکرد اصلی برنامه و بودجه سال ۹۷

    به گزارش برزن نیوز  به نقل از شهریار، ایرج شهین‌باهر با بیان این مطلب اظهار داشت: انسان‌محوری و عدالت‌شهری، دو ضرورت عمده‌ای است که از آغاز مسئولیت جدید مدیریت شهری، با شورای محترم و شهروندان، در میان گذاشته‌ایم؛ برنامه و بودجه ۹۷، گام اول برای تحقق این شعار است که در صورت همت و جدیت در رویه اجرایی، نقطه عطفی در شاخص‌‌های توسعه شهر خواهد بود.
    وی تصریح کرد: مصمم به بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های عمومی هستیم و امیدواریم مشارکت صاحبنظران و متخصصان حوزه‌های شهری، موجب شود در جهت‌گیری اجرایی شهر شاهد رفع نیازهای قدیمی شهر شویم.
    شهین‌باهر خاطرنشان کرد: باید خلاهای خدمتگزاری را شناخته و منابع خود را صرف نیازهای واقعی و زیربنایی شهر کنیم؛ توجه به تجربیات گذشته در حوزه‌های مختلف خدمتگزاری، به غنای هر چه بیشتر برنامه و بودجه سال ۹۷ منجر خواهد شد.
    شهردار تبریز با اشاره به این‌که ایجاد شفافیت، ضرورت سازمانی و مطالبه عمومی شهروندان است، اظهار داشت: باید راهکارهای شفاف‌سازی را به خصوص در حوزه‌های هزینه و درآمد، نهادینه کنیم؛ تنها در صورت تقویت اعتماد عمومی است که می‌توانیم مشارکت‌های شهروندی و زمینه‌های سرمایه‌گذاری را در شهر رونق ببخشیم.
    وی با بیان این که برنامه و بودجه سال آینده، باید مطابق محورهای تبریز ۲۰۱۸ باشد، افزود: ایجاد درآمدهای پایدار، کاهش هزینه‌های جاری و تقویت برنامه‌های خدماتی و عمرانی باید سمت و سوی برنامه و بودجه ۹۷ باشد.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *