سه شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷ بعد از ظهر
  • کد خبر 19027
  • تشکیل قرارگاه تحول ساختار منابع انسانی در وزارت راه و شهرسازی

    تشکیل قرارگاه تحول ساختار منابع انسانی در وزارت راه و شهرسازی

    به گزارش برزن نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی در نشست هم‌اندیشی که با هدف بررسی وضعیت و راهکارهای بهبود منابع و ساختار انسانی موضوعات مرتبط با مدیریت منابع انسانی برگزار شد، ضمن قدردانی از همراهی مجموعه فعالان و کارکنان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر کشور در پیشبرد اهداف و برنامه‌های این بخش گفت:
    با توجه به گستردگی و تنوع فعالیت‌ها و خدمات در وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های تابعه، هدف نهایی معاونت توسعه مدیریت و منابع، ایجاد وزارتخانه‌ای قوی و چابک با نگاه سرمایه انسانی است تا بهترین شرایط و وضعیت برای نیروی انسانی فراهم شود که در این صورت یقینا نیروی انسانی هم قدردان این تلاش‌ها خواهد بود.

    وی با اشاره به حجم و میزان بالای کار و فعالیت‌ها و به تبع آن افزایش انتظارات مردم از سازمان، بر لزوم رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی سازمان و خواسته های آنها در شرایط موجود تاکید کرد.

    زهره ای با اشاره به تاثیر وضعیت نیروی انسانی بر وضعیت عملکرد سازمان‌ها گفت:
    در قرارگاه یادشده در خصوص تبدیل وضعیت نیروها، تجدید نظر در قراردادها و رفع مشکل تنوع قراردادهای کارکنان سازمان‌ها، مزایای جانبی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تصمیم گیری می شود.
    معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی ضمن تاکید بر اهمیت توزیع عادلانه اعتبارات در سازمان‌ها و برنامه‌ریزی در این خصوص افزود:
    همچنین باید قرارگاه دیگری برای ساماندهی اموال منقول و غیرمنقول ایجاد شود، اموال در کل کشور شناسایی، اسناد تعیین تکلیف شوند و سازمان هم نماینده خود را در این خصوص معرفی کند.
    وی از آمادگی وزارت راه وشهرسازی برای حمایت از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه از منظر حقوقی و وزارتخانه‌ای خبر داد.



    مطلب پیشنهادی

    پایان عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور/ شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه

    پایان عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور/ شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه

    عملیات جستجوی امدادگران برای یافتن بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و ... سرانجام پس ازگذشت حدود ۱۵ ساعت با کشف بالگرد مذکور به پایان رسید و متاسفانه مشخص شد که در جریان این سانحه تمامی سرنشینان به شهادت رسیده‌اند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *