پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲:۱۳ بعد از ظهر
  • کد خبر 14266
  • «شهر زندگی» چقدر تاب‌آور است؟
    توجه به رویکرد شهر همگرا در منطقه ۱۳اصفهان

    توجه به رویکرد شهر همگرا در منطقه ۱۳اصفهان

    نادر آخوندی اظهار کرد: رویکرد شهر همگرا رویکردی جامع و یکپارچه در قبال توسعه پایدار شهری دارد که در ابعاد زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی عنوان می‌شود.

    وی افزود: این مهم فرصت‌هایی را فراهم می‌آورد تا استانداردهای زندگی و رفاه، ایمنی و آسایش و کیفیت زندگی برای همه شهروندان بهبود یابد و همگان در سطوح مختلف اجتماعی بتوانند از آنها بهره ببرند.

    مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هدف نهایی رویکرد شهر همگرا ترویج و تشویق توسعه پایدار شهری با بهبود شرایط زندگی با همراهی محلات و مناطق مختلف شهری، معتمدین، صاحبان اثر، تفکر و عقیده با در نظر گرفتن شرایط و خواست ذی‌نفعان که همان شهروندان است.

    وی ادامه داد: رویکرد اجرایی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در راستای رویکرد مدیریت شهری که همان شهر همگرا و حکمروایی است جریان دارد و به این منظور نخستین گام را از مجموعه شهرداری منطقه ۱۳ آغاز کرده‌ایم و با برگزاری مسابقه «شهر همگرا، شهروند همراه» جهت پرسنل این منطقه در راستای شناساندن هر چه بیشتر این مهم در منطقه به منظور اجرایی شدن اصول آن به نفع شهروندان و تشویق شهروندان به حکمروایی اقدام کردیم.

    آخوندی تاکید کرد: تلاش ما بر آن است تا در محلات ۹ گانه منطقه ۱۳ با الهام گرفتن و حرکت متقابل شهروندان به عنوان ذی‌نفعان، تصمیم سازان، مشارکت کنندگان و مساعدت کنندگان و شهرداری به عنوان متولی در راستای همگرایی و توسعه پایدار موفق و پیشرو باشیم.



    مطلب پیشنهادی

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    نوید اتفاقی نو در بازار مسکن / ساخت مسکن ملی سرعت می گیرد

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: برای نخستین بار دولت با روش‌های مختلفی از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *