چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۵۷ بعد از ظهر
  • کد خبر 18281
  • جلوگیری از حفر هرگونه چاه غیر مجاز در اراضی ملی

    جلوگیری از حفر هرگونه چاه غیر مجاز در اراضی ملی

    حسین جنتی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: هرگونه تصرف اراضی ملی اعم از کاشت درخت و یا حفر چاه غیر مجاز را رصد کرده و با آن مقابله خواهیم کرد.

    جنتی در ادامه گفت: جلوگیری از حفر چاه‌های غیر مجاز با هدف صیانت از اراضی ملی و همچنین اجرای طرح احیا و تعادل بخشی به منابع آب زیر زمینی و صیانت از منابع آبی استان انجام می‌شود.

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: برداشت های بی رویه آب سبب افت سطح آب‌های زیرزمینی شده و کاهش سطح آب‌های زیرزمینی خطرات و عواقب جبران ناپذیری از جمله ایجاد فروچاله‌ها، فرونشست زمین، شور شدن آب و کاهش کیفیت آب را در پی دارد که در این مسیر و در راستای حفظ منابع ملی استان از حفر چاه‌های غیر مجاز در اراضی ملی جلوگیری می‌کنیم و یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در این زمینه کاملا هوشیار و مراقب است.

    حسین جنتی حفظ منابع آبی استان تهران را نه تنها وظیفه امور آب تهران و شهرهای استان بلکه وظیفه ای جدی برای تمام ارگان‌ها، نهادها و سازمان های مسئول عنوان کرد و گفت: بحران آب بالاخص در فصل تابستان در استان جدی است و ضروری است تمام نهادها و ارگان‌ها و دستگاههای ذی مدخل با هوشیاری کامل عمل کنند.



    مطلب پیشنهادی

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است که بخشی از مستاجران به شهرهای خود بازگردند و برخی دیگر نیز حاشیه نشینی را به شهر نشینی ترجیح دهند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *