جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸ بعد از ظهر
  • کد خبر 11668
  • حناچی: پرسپولیس شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد
    حناچی: پرسپولیس شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد

    حناچی: پرسپولیس شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد

    پیروز حناچی شهردار تهران بعد از حضور در تمرین امروز پرسپولیس گفت: انشاالله پرسپولیس به نمایندگی از تیم‌های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت. ما هم در تمرین امروز حاضر شدیم تا به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس دست مریزاد و خسته نباشید بگوییم. برای نماینده مردم ایران آرزوی موفقیت دارم امیدوارم با پیروزی برگردند.

    شهردار تهران در پاسخ به این سوال که وضعیت کمپ تیم‌ملی را چطور ارزیابی می‌کند، ادامه داد: بالاخره امکانات ما با رقبا قابل مقایسه نیست، اما بچه‌ها تلاش می‌کنند.

    او درباره حمایت از ۲ تیم پایتخت، یادآور شد: ما معمولا حمایت فیزیکی می‌کنیم. قبلا ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس داده شده و در حال حاضر هم کار‌های حقوقی انجام می‌شود تا واگذاری کامل شود.

    حناچی درباره اینکه چقدر امیدوار است پرسپولیس قهرمان آسیا شود، خاطرنشان کرد: شانس رقابت پرسپولیس بالا است. به غیرت بچه‌ها امیدوارم. فکر می‌کنم شهرداران دیگر هم دوست داشتند به این ۲ تیم کمک کنند، چون توجه مردم به ۲ تیم پایتخت بسیار زیاد است و همه انتظار دارند این موفقیت‌ها برای کشور کسب شود.



    مطلب پیشنهادی

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است که بخشی از مستاجران به شهرهای خود بازگردند و برخی دیگر نیز حاشیه نشینی را به شهر نشینی ترجیح دهند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *