دوشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱ بعد از ظهر
  • کد خبر 86
  • درجه شهرداری های مسجد سلیمان و عقدا ارتقاء یافت

    مدیرکل دفتر برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ارتقاء درجه شهرداری ” مسجد سلیمان ” در استان خوزستان به ۹ و شهرداری “عقدا” در استان یزد به درجه ۳ و ابلاغ آن به استانداری های ذیربط خبر داد.
    به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مجید عبدالهی ضمن بیان مطلب فوق گفت: ارتقاء درجه شهرداری های ذکر شده به استناد تبصره ۳ ماده یک آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب(۱/۴/۱۳۷۰) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۱۹/۱/۹۴) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، صورت گرفته است.
    وی افزود: مدارک و مستندات درجه بندی شهرداری های مسجد سلیمان و عقدا در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بررسی و ارتقاء درجه شهرداری های مذکور تصویب شد.
    عبدالهی متذکر شد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند.



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *