جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۴۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 17551
  • دستور وزیر راه و شهرسازی برای امدادرسانی به زلزله زدگان خوی
    دستور وزیر راه و شهرسازی برای امدادرسانی به زلزله زدگان خوی

    دستور وزیر راه و شهرسازی برای امدادرسانی به زلزله زدگان خوی

    مهرداد بذرپاش ساعتی پس از وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری خوی ، در تماس تلفنی با حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، ضمن جویا شدن از آخرین وضعیت موجود در این استان، دستورات لازم برای بسیج تمامی امکانات به منظور امداد رسانی و کمک به زلزله زدگان را صادر کرد.

    فرودگاه خوی عملیاتی شد

    در پی وقوع زلزلهدر خوی، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد بلافاصله فرودگاه خوی عملیاتی و آماده پذیرش پروازها شده است.

    این زمین لرزه در ساعت ۲۱:۴۴:۴۴ در طول جغرافیایی ۴۴.۹۰، عرض جغرافیایی ۳۸.۵۹ و عمق زمین‌لرزه ۷ کیلومتری و در ۶ کیلومتری خوی رخ داده است.

    کانون این زلزله در ۱۱۷ کیلومتری ارومیه و ۱۳۴ کیلومتری شهر تبریز است.

    تمام راه‌های ارتباطی شهرستان خوی باز است

    پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در پی وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی با بررسی‌های فوریِ وضعیتِ محورهای ارتباطی این شهرستان مشخص شد هیچ آسیبی به راه و ابنیه فنی وارد نشده است و مشکلی برای اعزام خودروهای امدادی وجود ندارد.

    وی با اشاره به بارش سنگین برف در محورهای ارتباطی شهرستان خوی اضافه کرد: راهداران در محورها مستقر هستند و تعدادی نیروی کمکی نیز از شهرستان های اطراف برای افزایش اکیپ های برفروبی و نمک پاشی در راستای تسهیل تردد جاده ای اعزام شدند.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *