شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۱۳ قبل از ظهر
  • کد خبر 20522
  • رایزنی برای پیشبرد طرح مدیریت یکپارچه شهری
    تصویب لایحه مدیریت یکپارچه شهری

    رایزنی برای پیشبرد طرح مدیریت یکپارچه شهری

    به گزارش برزن نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، در این نشست شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اهمیت جایگاه شورا‌ها از ضرورت همکاری بیشتر دولت و شورای عالی استان‌ها سخن گفت و تصریح کرد: شورا‌ها می‌توانند بخش زیادی از مسئولیت‌های دولت را بر عهده بگیرند و باری از دوش دولت بردارند.
    وی افزود: مجموعه شورا شبکه‌ای متشکل از ۱۲۶ هزار نفر از منتخبین مردم در سراسر کشور است که فعالیت و حضور آنها از بزرگترین کلانشهر‌ها تا کوچکترین آبادی‌ها را شامل می‌شود.
    رئیس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: این شبکه به هم پیوسته امکانات خوبی را برای اجرای طرح‌های دولت در اختیار دارد و با افزایش همکاری میان دولت و شورا و واگذاری برخی از اختیارات به شورا‌ها از سوی دولت می‌تواند زمینه حل بسیاری از مشکلات مردم را فراهم کند.
    دبیری اضافه کرد: تصویب طرح مدیریت یکپارچه شهری می‌تواند بخشی از این مسائل را حل کرده و زمینه‌های همکاری را بیشتر کند. از این رو انتظار داریم دولت محترم در این زمینه تعامل بیشتری با شورای عالی استان‌ها داشته باشد.
     سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور نیز ضمن تبریک انتخاب رئیس جدید شورای عالی استان‌ها بر لزوم تعامل بیشتر میان نمایندگان جامعه شورایی کشور و مدیران پارلمانی دولت تاکید کرد.
    همچنین هماهنگی بیشتر میان شورای عالی استان‌ها و دولت در پیگیری طرح‌های مرتبط با شورای عالی استان‌ها در مجلس از جمله دیگر موارد مورد بحث بود.


    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *