جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۵۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 20524
  • ساماندهی بازار سنتی شهر کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت

    ساماندهی بازار سنتی شهر کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت

    افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : شهر کرمانشاه دارای بازار‌های سنتی در هسته مرکزی شهر است که برای جلوگیری از حوادث نیازمند ساماندهی است.

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: متولی بازار‌های سنتی اداره‌کل میراث فرهنگی است و به نوعی بافت تاریخی شناسنامه شهر کرمانشاه است.

    یگانه بیان کرد: به علت حوادثی که در بازار تهران و تبریز رخ داد بنا شد ساماندهی بازار سنتی شهر کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت و ادارات گاز و برق موظف به ساماندهی خدمات خود شدند.

    وی ادامه داد: جلسه‌ای نیز امروز با حضور آتش‌نشانی، برق و گاز و میراث فرهنگی برگزار و مقرر شد میراث با همکاری دانشگاه صنعتی از ظرفیت کارشناسان برای تهیه تیم مشاوره برای بررسی ساماندهی بازار تاریخی کرمانشاه اقدام کنند.

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: لازم است برای جلوگیری از بروز حوادث لازم است سامانه‌های لازم در بازار سنتی کرمانشاه نصب شود و هم‌اکنون شرایط بازار سنتی نابسامان است.

    یگانه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مغازه‌های در حال فعالیت دارای کپسول اطفا حریق نیستند و در قسمت‌هایی مانند صنف پوشاک احتمال بروز حادثه وجود دارد و در استان مرکزی کانالی برای تاسیسات در زیرزمین ایجاد شده است .



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *