پنجشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۱۷ بعد از ظهر
  • کد خبر 19449
  • لایحه نظام‌نامه HSE شهرداری تهران تصویب شد
    حل آسیب‌های اجتماعی پایتخت با نگاه ویژه شهرداری تهران

    سامانه «کیف پول شهروندی» به بهره‌برداری رسید

    محسن هرمزی در آئین رونمایی از سامانه «کیف پول الکترونیکی» در قالب هفتاد و سومین پویش امید و افتخار گفت: یکی از موضوعات مهمی که به عنوان تکلیف شورای شهر ششم در جهت تحقق آن گام برداشته‌ایم، جبران عقب ماندگی‌های حوزه حمل و نقل عمومی است.

    وی افزود: در دوره مدیریت شهری گذشته در حوزه تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو نیز اوضاع حتی از بدترین دوران تهران نیز بدتر شده بود؛ لذا مدیریت شهری دوره ششم تکلیفی را برای جبران عقب ماندگی‌ها و رفع نقص‌ها تعیین کرد.

    هرمزی ادامه داد: در همین راستا قرارداد اتوبوس‌های جدید منعقد شد و اورهال اتوبوس‌ها نیز پیگیری شد و این روند ادامه دارد اما در حوزه IT باید اقدامات جدی صورت می‌گرفت که امروز با رونمایی از سامانه «کیف پول الکترونیکی» این روند آغاز شده است.

    سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به کیف پول شهروندی و بهره گیری از آن در سطح شهر تهران گفت: با بهره برداری از این سامانه خدمات آسان و ارزان ارائه داده می‌شود. در قدم اول در حوزه مترو و اتوبوس، کیف پول شهروندی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تا پایان سال اتوبوس‌های خصوصی و تاکسی نیز قابلیت بهره مندی از کیف پول شهروندی در آنها ایجاد می‌شود و از سوی دیگر به صورت همزمان بهره گیری از کیف پول شهروندی در میادین میوه و تره بار، فرهنگسراها و سینماها نیز امکانپذیر خواهد شد.

    وی تاکید کرد: امیدواریم با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در حوزه اتوبوسرانی و مترو تا پایان سال گام‌های جدی برای ارائه خدمات بهتر برداریم.

    ایسنا



    مطلب پیشنهادی

    برنامه نوسازی مسکن در ۴۵۰ شهرستان

    برنامه نوسازی مسکن در ۴۵۰ شهرستان

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طی دو روز گذشته برنامه فشرده‌ای برای تبیین موضوع بازآفرینی شهری با مشارکت گروه‌های جهادی و بسیجی برگزار شده و در این راستا نوسازی بافتهای فرسوده ۴۵۰ شهرستان در دستور کار قرار دارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *