دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۴۴ قبل از ظهر
  • کد خبر 19321
  • سرمایه گذار بزرگ چینی برای حضور در کیش اعلام آمادگی کرد

    سرمایه گذار بزرگ چینی برای حضور در کیش اعلام آمادگی کرد

    به گزارش برزن نیوز به نقل از ایرنا، سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه CIFIT2023 چین که یکی‌ از مهمترین نمایشگاه‌های بین المللی حوزه اقتصادی محسوب می‌شود، حضور داشته و امروز به‌ عنوان تنها غرفه این نمایشگاه از «لی» سرمایه گذار بزرگ چینی میزبانی کرده است.

    «رحیم سرهنگی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست مشترک با سرمایه گذار چینی، با اشاره به زیرساخت‌های اقتصادی کیش، ظرفیت‌های این جزیره در هوشمند سازی‌ را تشریح کرد.

    «لی» با ابراز تمایل برای حضور در «کیش» و سرمایه گذاری در این جزیره، اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی و زیرساخت‌های کردشگری این کیش، می‌تواند یک ظرفیت بی‌نظیر برای هوشمند سازی این جزیره باشد.

    وی‌ ادامه داد: کیش می‌تواند یک الگوی بی‌نظیری از جزیره‌ای مدرن در عرصه بین المللی باشد و توجه همگان را به خود جلب کند.

    به گزارش ایرنا، این سرمایه گذار بزرگ چینی در نمایشگاه بین المللی CIFIT2023 فقط در غرفه «کیش» جلسه مشترک برگزار کرد.

    حضور پر رنگ سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه مهم، نشان می‌دهد که این سازمان نگاه رفع تکلیفی برای حضور در نمایشگاه‌های بین المللی ندارد و یک افق روشن برای جذب سرمایه گذار خارجی ترسیم کرده است.



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *