یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۱۹ قبل از ظهر
  • کد خبر 18585
  • محمد اسماعیل توکلی در این‌باره گفت: ساعتی پیش و درپی وقوع حادثه بر روی یکی از پله‌های برقی در ایستگاه متروی شهید بهشتی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، پنج دستگاه آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس به محل اعزام شد. وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل اظهارکرد:‌ با حضور عوامل اورژانس در محل مشاهده شد که بر اثر سقوط‌از پله برقی در این ایستگاه مترو ۱۸ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۹ ‌نفر به مراکز درمانی منتقل شده و ۹ تن دیگر نیز خدمات درمانی را در همان محل دریافت کردند. به گفته سرپرست اورژانس تهران علت وقوع این حادثه باید از سوی تیم‌های ایمنی و فنی شرکت مترو بررسی و اعلام شود. آقامیری رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: ساعتی پیش و درپی وقوع نقص فنی بر روی یکی از پله‌های برقی در ایستگاه متروی شهید بهشتی، ۱۸ نفر مصدوم شدند که هیچکدام آسیب ظاهری ( شکستگی یا خونریزی و...) نداشتند از این تعداد ۹ ‌نفر به مراکز درمانی (جهت چک آپ) منتقل شده و ۹ تن دیگر نیز خدمات درمانی سرپایی را در همان محل دریافت کرده و مرخص شدند.

    سقوط از پله برقی در ایستگاه متروی شهید بهشتی ؛ مصدومیت ۱۸ نفر | ۹ ‌نفر به مراکز درمانی منتقل شدند

    محمد اسماعیل توکلی در این‌باره گفت: ساعتی پیش و درپی وقوع حادثه بر روی یکی از پله‌های برقی در ایستگاه متروی شهید بهشتی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، پنج دستگاه آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس به محل اعزام شد.

    وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل اظهارکرد:‌ با حضور عوامل اورژانس در محل مشاهده شد که بر اثر سقوط‌از پله برقی در این ایستگاه مترو ۱۸ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۹ ‌نفر به مراکز درمانی منتقل شده و ۹ تن دیگر نیز خدمات درمانی را در همان محل دریافت کردند.

    به گفته سرپرست اورژانس تهران علت وقوع این حادثه باید از سوی تیم‌های ایمنی و فنی شرکت مترو بررسی و اعلام شود.

    آقامیری رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: ساعتی پیش و درپی وقوع نقص فنی بر روی یکی از پله‌های برقی در ایستگاه متروی شهید بهشتی، ۱۸ نفر مصدوم شدند که هیچکدام آسیب ظاهری ( شکستگی یا خونریزی و…) نداشتند از این تعداد ۹ ‌نفر به مراکز درمانی (جهت چک آپ) منتقل شده و ۹ تن دیگر نیز خدمات درمانی سرپایی را در همان محل دریافت کرده و مرخص شدند.



    مطلب پیشنهادی

    این مالکان منتظر تماس دولت باشند

    این مالکان منتظر تماس دولت باشند

    مقامات وزارت راه و شهرسازی گزارش «رهگیری، شناسایی و اقدام» در فرآیند اخذ مالیات از خانه‌های خالی را اعلام کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *