یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۵۹ قبل از ظهر
  • کد خبر 14200
  • شهر را با حاشیه‌سازی، نمی‌سازند!/ شهردار به قانون احترام بگذارد
    شهر را با حاشیه‌سازی، نمی‌سازند!/ شهردار به قانون احترام بگذارد

    شهر را با حاشیه‌سازی، نمی‌سازند!/ شهردار به قانون احترام بگذارد

    خبر طوری عجیب است تنظیم شده است که مخاطبان از پشت پرده حاشیه‌سازی علیه شهر خوب خبردار می شوند. گویا درگیری شدیدی رخ داده است و شهر در محاصره حاشیه‌سازان گرفتار شده است.

    شهردار جدید در عمارت مرکزی شهرداری جلوس کرده است و عده ای از داخل و عده‌ای دیگر از خارج مجموعه مدیریت شهری در حال تبادل آتش‌اند!

    اطلاعیه جدید شهرداری تبریز قابل توجه و تامل است. شهرداری تبریز مع الاسف گو شده است و در این اطلاعیه خطاب به شهروندان تبریزی اذعان کرده است که در فضای مبهم مجازی و برخی اخبار و نقل قول‌های اکاذیب رد و بدل می شود. جالب‌تر اینکه ساختار شکنی در پس کلمات خبر از تاخت و تاز عده‌ای با عده‌ای دیگر در راس مدیریت شهری را می‌دهد و این جمله نگاه نشان از رگبار بی‌هدف برخی از مجموعه داخل شهرداری به عده‌ای دیگر است: «اگرچه آلوده بودن نیت منتشرکنندگان چنین اکاذیبی روشن است، اما این نقل قول و اقوال مشابهی که در آینده خواهند ساخت، از اساس تکذیب می‌شود.»

     شهر بی‌دفاع تبریز با کوله‌باری از پروژه‌های نیمه تمام که برخی با درصد اندکی پیشرفت در دوره مدیریت سابق حتی افتتاح شده‌اند، دست به گریبان است. بزرگان و معتمدان شهر در موقعیت شرایط ویژه بهتر است برای مشکلات شهروندان تدبیری بیاندیشند.

    می‌دانیم حاشیه‌ها، شهر را از حرکت باز می‌دارند و  در خود متوقف می‌کنند اما نوع مواجه با آن بسیار مهم است و اعضای شورای اسلامی شهر باید با در نظر گرفتن تمام موارد پاسخگوی خواسته‌های شهروندان باشند. مجموعه شورای شهر و شهرداری تبریز موظف‌اند تا با مراجعه به نص صریح قانون و به دور از تمام حاشیه‌ها پاسخگوی مطالبات مردم باشند. چرا که رعایت قانون ملاک است و به فرض مثال اگر قانون در جایی تاکید بر عدم بکارگیری بازنشستگان در امور اجرایی را گوش زد کرده است باید به این مسئله توجه اساسی کرد.

    امید است با روند عقلایی و با دور ساختن هر گونه زمینه حاشیه ساز و جنجال پرداز شاهد بازگشت آرامش و کاهش تنش در مدیریت شهری و شهرمان باشیم.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *