دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۴۸ بعد از ظهر
  • کد خبر 17916
  • علامت ضعف در نگهداشت تهران
    قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا همانقدر که آثار سوء بر سلامت قلب و عروق و دستگاه تنفسی به جای می‌گذارد، خسارت میلیاردی نیز به کشور وارد می‌کند.

    علامت ضعف در نگهداشت تهران

    دیروز هم سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از شهرداری از وضعیت نگهداری وسایل بازی و ورزش در پارک‌‌‌ها انتقاد کرد. نجفی در تذکری در همین رابطه به انتقاد خانواده‌‌‌ها نسبت به خرابی وسایل بازی و ورزش در پارک‌‌‌ها اشاره کرد و با تاکید بر اینکه شهرداری باید با جدیت به این موضوع ورود کند گفت: متولی پارک‌‌‌ها در مجموعه شهرداری تهران سازمان بوستان‌‌‌ها و فضای سبز است اما نگهداشت وسایل با حوزه خدمات شهری مناطق شهرداری است؛ اما بهتر است که نگهداشت وسایل ورزشی و بازی به سازمان ورزش سپرده شود. به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، این قبیل انتقادها نشان می‌دهد حتی درباره مسوولیت‌‌‌های خرد در حوزه نگهداشت شهر نیز تعیین‌تکلیف به شکل کارآمد و به نحوی که ساده‌‌‌ترین و کم‌‌‌هزینه‌‌‌ترین امور در این حوزه بر زمین نماند، صورت نگرفته است و به نظر می‌رسد اصلاح رویه‌‌‌ها در این بخش نیازمند مداخله جدی از سوی مدیریت ارشد شهری است.



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *