دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۰۵ قبل از ظهر
  • کد خبر 9907
  • حوزه راهداری باید از شکل تصدی گری خارج شود
    حوزه راهداری باید از شکل تصدی گری خارج شود

    فراکسیون “شوراها و مدیریت شهری” در مجلس یازدهم تشکیل می شود

    محسن پیرهادی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون شوراها و مدیریت شهری در مجلس یازدهم خبر داد و گفت: طرح تشکیل فراکسیون شوراها و مدیریت شهری با عضویت بیش از ۱۹۰ تن از نمایندگان مجلس، تدوین و تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی شده است.

    وی افزود: یکی از اهداف تشکیل فراکسیون شوراها و مدیریت شهری، ایجاد همگرایی و هم‌افزایی بیشتر در جهت مدیریت یکپارچه شهری برای شهرهای بزرگ و کلانشهرها بوده و از طرف دیگر رفع مشکلات و نواقص قانونی در حوزه شوراهای اسلامی شهر و روستا پیگیری خواهد شد.

    نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: قصد داریم با تشکیل فراکسیون مدیریت شهری، با دعوت از کارشناسان این حوزه و نیز مسئولانی از وزارت کشور که در زمینه شوراها فعالیت می‌کنند، گام‌هایی در جهت حل مشکلات قانونی شوراها برداریم.

    عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تقویت نهاد شوراها و نیز تفکیک وظایف خدماتی در روستاها و شهرها از جمله اهداف تشکیل فراکسیون مدیریت شوراها و مدیریت شهری است که پس از موافقت هیئت‌رئیسه تشکیل خواهد شد.



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *