پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۵۶ بعد از ظهر
  • کد خبر 20571
  • وی افزود: هنر معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی می‌تواند با معانی عرفانی، الگوی بسیار مناسبی با توجه به توسعه پایدار بر اساس شرایط اکولوژی، اجتماعی و اقتصادی باشد تا با هویت‌بخشی به شهرها ارزش، اصالت و هنر تعالی‌‌بخش را در حوزه معماری و شهرسازی متجلی سازد. مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه اضافه کرد: در هنر معماری و شهرسازی ایرانی‌اسلامی نگاه ویژه‌‌‌ای به شرایط محیطی و مکانی شده و عناصری مانند آب، خاک، گیاه و هوا از ارزش بالایی در طراحی شهری برخوردار هستند. وی گفت: قطعا سیاستگذاری درست و برنامه‌‌‌ریزی مناسب با بهره‌‌‌مندی از دیدگاه اساتید فن، افراد خبره، استفاده از بدنه کارشناسی توانمند در مدیریت شهری، مشارکت شهروندان کرمانشاهی و حضور تاثیر‌‌‌گذار و هدایتگر فعالان عرصه رسانه می‌تواند زمینه‌‌‌ساز رشد و تعالی در حوزه معماری و شهرسازی کهن‌دیار کرمانشاه باشد. دولتشاهی با اشاره به اینکه اهالی رسانه زمینه‌‌‌ساز مشارکت شهروندان هستند، افزود: اصحاب رسانه و فعالان این حوزه وجدان بیدار و نمادی از جامعه مدنی هستند. وی افزود: این افراد با احساس مسوولیت در قبال شهر و جامعه شهروندی برای توسعه کلان‌شهر کرمانشاه بر اساس عدالت‌محوری یار و یاور مجموعه مدیریت شهری هستند.

    لزوم توجه به معماری اصیل در توسعه شهری

    وی افزود: هنر معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی می‌تواند با معانی عرفانی، الگوی بسیار مناسبی با توجه به توسعه پایدار بر اساس شرایط اکولوژی، اجتماعی و اقتصادی باشد تا با هویت‌بخشی به شهرها ارزش، اصالت و هنر تعالی‌‌بخش را در حوزه معماری و شهرسازی متجلی سازد. مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه اضافه کرد: در هنر معماری و شهرسازی ایرانی‌اسلامی نگاه ویژه‌‌‌ای به شرایط محیطی و مکانی شده و عناصری مانند آب، خاک، گیاه و هوا از ارزش بالایی در طراحی شهری برخوردار هستند. وی گفت: قطعا سیاستگذاری درست و برنامه‌‌‌ریزی مناسب با بهره‌‌‌مندی از دیدگاه اساتید فن، افراد خبره، استفاده از بدنه کارشناسی توانمند در مدیریت شهری، مشارکت شهروندان کرمانشاهی و حضور تاثیر‌‌‌گذار و هدایتگر فعالان عرصه رسانه می‌تواند زمینه‌‌‌ساز رشد و تعالی در حوزه معماری و شهرسازی کهن‌دیار کرمانشاه باشد. دولتشاهی با اشاره به اینکه اهالی رسانه زمینه‌‌‌ساز مشارکت شهروندان هستند، افزود: اصحاب رسانه و فعالان این حوزه وجدان بیدار و نمادی از جامعه مدنی هستند.  وی افزود: این افراد با احساس مسوولیت در قبال شهر و جامعه شهروندی برای توسعه کلان‌شهر کرمانشاه بر اساس عدالت‌محوری یار و یاور مجموعه مدیریت شهری هستند.



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *