شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۱۱ قبل از ظهر
  • کد خبر 16649
  • پرکردن دخل پایتخت با درآمد ناپایدار / بررسی ادعای تراکم فروشی نداریم
    پس از چهار دهه درآمد شهرداری‌ها قانون شد؛ پایان کابوس شهرفروشی

    لزوم رسیدگی به وضعیت تابلوهای ترافیکی، ساماندهی دستفروشان و انتقال مشاغل مزاحم تهران

    معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر استفاده از نیروهای متخصص، با انگیزه و کارآمد تاکید کرد و گفت: انتظار داریم با نوآوری و ایجاد تحول در انجام امور شاهد تحولات جدیدی در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در سطح شهر تهران باشیم.

     حسین نظری در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه پس از استماع گزارشاتی پیرامون موضوعات نگهداشت شهر و اقدامات این مجموعه در فصل بارش ها، گفت: حوزه خدمات شهری از مجموعه های خدمات رسانی است که کار در آن تعطیل بردار نیست و به شکل شبانه روزی در حال خدمات رسانی به شهروندان است.

    نظری در ادامه با بیان این که خدمات شهری پیکره اصلی شهرداری تهران محسوب می شود، افزود: توفیق خدمت به شهر و شهروندان در این حوزه وظیفه ای است که بر دوش ما نهاده شده است و باید به نحو احسن آن را به انجام برسانیم.

    وی با تاکید بر این که تیم خدمات شهری متشکل از نیروهای مجرب و متخصص است، عنوان کرد: برای حصول به نتایج مطلوب همواره در انجام امور باید از نیروهای متخصص، با انگیزه و کارآمد استفاده شود.

    نظری خطاب به معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه با اشاره به این که کارآمدی، همدلی و همگرایی را سرلوحه امور خود قرار دهید، اظهار کرد: انتظار داریم با نوآوری و ایجاد تحول در انجام امور شاهد تحولات جدیدی در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری در سطح شهر تهران باشیم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این مهم که ما براساس تدابیر و ابلاغیات شهردار و شورای شهر تهران حرکت خواهیم کرد، گفت: وظیفه داریم به تمامی موضوعات مورد اشاره و تذکر شورای اسلامی شهر تهران در کمترین زمان و به شکل صحیح پاسخگو باشیم.

    گفتنی است در این جلسه بر موضوعاتی چون نگهداشت شهر، بازدید مستمر از سطح مناطق و احصاء موارد و مشکلات در حوزه خدمات شهری و رفع آنها در کمترین زمان ممکن، نظارت بر عملکرد برف روبی در معابر و…، برف روبی به موقع و آموزش صحیح نیروها، رسیدگی به فضای سبز ایستگاه های آتش نشانی، توجه و پیگیری به موقع پیام های سامانه ۱۳۷در حوزه خدمات شهری،رسیدگی به وضعیت تابلوهای ترافیکی، کاهش استفاده از شن و نمک در معابر در هنگام برف روبی، اجرای به موقع عملیات به زراعی درختان، هرس و فرم دهی درختان، رسیدگی و بازسازی سرویس های بهداشتی، ایمن سازی وسایل بازی کودکان در پارک ها، جابجایی درختان خشک و کاشت همزمان گونه های گیاهی همگون با محیط بن بالا، ساماندهی دستفروشان، انتقال مشاغل مزاحم، تدوین به موقع ردیف بودجه ها، انعقاد به موقع قرارداد با پیمانکاران، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز توسط شرکت شهربان و… تاکید شد.

    بنا براعلام سایت شهر، لازم به ذکر است در این جلسه مدیران عامل حوزه خدمات شهری به بیان موضوعات مشترک با مناطق ۲۲گانه برای پیشبرد بهتر امور پرداختند./ایسنا



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *