جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶ بعد از ظهر
  • کد خبر 16946
  • محدوده شهری، شهرجهانی یزد اضافه می‌شود
    محدوده شهری، شهرجهانی یزد اضافه می‌شود

    محدوده شهری، شهرجهانی یزد اضافه می‌شود

    محمدعلی اعتباری، رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان اظهار کرد: در صدد هستیم بخشی از حاشیه شهر جهانی یزد را که در آن مناطق مسکونی ایجاد شده است به محدوده شهری اضافه کنیم.

    وی افزود: با ورود این مناطق به حریم شهر، از سوی شهرداری، نظارت و خدمات شهری به این مناطق صورت میپذیرد.افزایش محدوده شهر یزد
    اعتباری گفت: در راستای گسترش خدمات رسانی به همشهریان و انجام برنامه ریزی بهتر شهری، ارتقاء بهداشت محیط و سلامت شهروندان، محدوده شهر افزایش می‌یابد و مناطق متراکمی مانند؛ پردیسان (اسکان)، طوبی، اندیشه، اکرمیه و قسمت‌های جنوبی بلوار جمهوری به محدوده شهر اضافه می شود.

    رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: این مناطق در مقایسه با دیگر مناطق شهر از خدمات دهی شهری کمتری برخوردار هستند و همین موضوع موجب گلایه مندی شهروندان ساکن در این مناطق شده است، امید است ورود مناطق مذکور به محدوده شهر و خدمات دهی مناسب شهرداری، رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی

    سالهاست که مدیران شهری برای کنترل ترافیک و تسهیل در تردد طرح ترافیک را در معابر مرکزی تهران اجرایی می‌کنند، طرحی که حالا با گذشت چهار دهه از اجرای آن به لزوم بازبینی و تغییرات این طرح اشاره می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *