دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۱ بعد از ظهر
  • کد خبر 9067
  • "مدیریت ترافیک شهری و بین شهری" در دستور کار ویژه پلیس
    "مدیریت ترافیک شهری و بین شهری" در دستور کار ویژه پلیس

    “مدیریت ترافیک شهری و بین شهری” در دستور کار ویژه پلیس

    در پی صدور فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر مقابله با کرونا، قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا(ع) در نیروی انتظامی ایجاد شد.

    سردار حسین اشتری در اولین جلسه قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا(ع) ناجا که با حضور نماینده ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد ، اعلام کرد: سلامت مردم و کارکنان نیروی انتظامی از اهمیت بسزایی برخوردار است و صیانت از آن به طور جد در دستور کار قرار دارد و ناجا درهماهنگی و همکاری لازم با ستاد کل نیروهای مسلح و دولت در مقابله با کرونا عمل کرده و خواهد کرد.

    فرمانده ناجا تصریح کرد: ناجا در قرارگاه بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح حضور فعال داشته  و به وظایف خود عمل خواهد کرد.

    سردار اشتری اعلام کرد: مقابله و برخورد با محتکران اقلام بهداشتی، مدیریت ترافیک شهری و بین شهری به منظور حفظ و صیانت از سلامت مردم در دستور کار قرار دارد.

    انتهای پیام/

    فارس



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *