دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۵۵ بعد از ظهر
  • کد خبر 18271
  • افشاگری یک مدیر شهری درباره دستفروشان غیرواقعی | استخدام دستفروش با روزی ۸۰۰ هزار تومان! | یک نفر ۸۰ بساط دستفروشی دارد
    نگرانی بابت تصرف همیشگی پیاده رو پارک شهر توسط دستفروشان | چمران: داستان غرفه‌های پارک لاله در حال تکرار است

    نگرانی بابت تصرف همیشگی پیاده رو پارک شهر توسط دستفروشان | چمران: داستان غرفه‌های پارک لاله در حال تکرار است

    سوده نجفی در یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اشغال فضای پیاده روها توسط فروشگاه‌ها، گفت: فروشگاه‌ها به مرور زمان، پیاده روها را بخشی از فضای فروشگاه خود می‌دانند که انتظار داریم شهرداری تهران پیگیری های لازم را در این زمینه داشته باشد.

    نجفی با بیان اینکه برای چندمین بار تذکر می دهیم که نقص فنی پله های برقی رفع شود، گفت: یکی از مشکلات این است که شهر ما به سمت سالمندی می رود و باید به این وضعیت رسیدگی شود.

    علیرضا نادعلی هم در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با انتقاد از وضعیت تئاتر شهر و بوستان دانشجو که با غرفه‌های متعدد پوشانده شده است، گفت: یک سال است که ما ساماندهی تئاتر شهر و پارک دانشجو را دنبال می‌کنیم؛ اما متاسفانه اشتباهاتی را در تدارک غرفه دستفروشان شاهدیم که باعث شده این افراد در آنجا جایگاه و پایگاه پیدا کنند.

    وی با بیان اینکه صبح امروز با معاون خدمات شهری شهرداری تهران جلسه داشتیم و آنها عزم خود را جزم کردند که ساماندهی را ظرف این هفته انجام دهند، افزود: بهتر است هر چه زودتر این ساماندهی انجام شود تا شاهد پیچیده‌تر شدن اوضاع نباشیم.

    همچنین مهدی چمران نیز در واکنش به انتقادات مختلف پیرامون احداث غرفه‌های متعدد در اطراف پارک دانشجو و حریم تئاتر شهر، گفت: ما تجربه‌ای در این خصوص داشتیم و پارک لاله هم اینگونه شد که گفتند اجازه دهید دستفروشان بطور موقت اینجا بمانند اما حالا سال‌هاست که آنها ماندگار شدند و من از وضعیت پارک دانشجو نگران هستم که بسیار بسیار خطرناک است.

    وی گفت: شب عید شهرداری با احداث غرفه در پارک دانشجو و اطراف تئاتر شهر رسما غرفه‌ها را به دستفروشان اجاره داد و قرار بود تا شب عید این اتفاق بیفتد تا کمکی به دستفروشان شود؛ اما حالا می‌بینیم که تابلو زدند و من احساس خطر می‌کنم که ممکن است اتفاق پارک لاله دوباره تکرار شود و من آن زمان به معاون شهردار گفتم که آیا با کرایه دادن این غرفه‌ها به دستفروشان که قرار است موقتی باشد زورتان می‌رسد که بعدا آنها را جابجا کنید؟ که در جواب گفتند بله می‌توانیم.



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *