یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۳۱ قبل از ظهر
  • کد خبر 20338
  • اداره محیط زیست و توسعه پایدار و مدیریت پسماند منطقه۵ به همراه فعالان محیط زیستی در بوستان جوانمردان، هفته هوای پاک را با انجام ویژه برنامه، گرامی داشتند.
    شهر غوطه ور در آلاینده ها | آخرین وضعیت آلودگی هوای تهران در ۱۳ دی

    چالش آلودگی هوا یکی از معضلات عصر حاضر است

    اداره محیط زیست و توسعه پایدار و مدیریت پسماند منطقه۵ به همراه فعالان محیط زیستی در بوستان جوانمردان، هفته هوای پاک را با انجام ویژه برنامه، گرامی داشتند.

    مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۵ گفت: پدیده‌های محیط زیستی عصر حاضر، تمام شئونات زندگی انسان‌ها را تحت تأثیر قرار داده و سبب شده تا محیط زیست به یک امر اجتماعی تبدیل شود که مدیریت آن به مشارکت گسترده و همه‌جانبه تمامی گروه‌های اجتماعی جامعه نیاز دارد.

    موسوی رئیس مرکز آموزش محیط زیست شهرداری تهران گفت: چالش آلودگی هوا را یکی از معضلات عصر حاضر و منبعث از عوامل اقتصادی و صنعتی دانست که دارای تأثیرات گسترده اجتماعی است که بدون جلب مشارکت هدفمند و اثربخش عموم مردم، دولت‌ها امکان مدیریت مطلوب امور محیط‌زیستی به خصوص آلودگی هوا را ندارند.

    در ادامه حسینی مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران به همراه رؤسای معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۵ از غرفه های محیط زیستی و همچنین برپایی نمایش موزیکال کودکان به همراه ایستگاه بازی تفریحی و ورک شاپ نقاشی ،دوچرخه سواری و کاشت نهال توسط بازید کرد و نصب اپلیکیشن نوماند برنامه تفکیک پسماندخشک از مبدا،در ویژه برنامه  عملیاتی شد.

     



    مطلب پیشنهادی

    این مالکان منتظر تماس دولت باشند

    این مالکان منتظر تماس دولت باشند

    مقامات وزارت راه و شهرسازی گزارش «رهگیری، شناسایی و اقدام» در فرآیند اخذ مالیات از خانه‌های خالی را اعلام کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *