پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۱۴ قبل از ظهر
  • کد خبر 16946
  • محدوده شهری، شهرجهانی یزد اضافه می‌شود
    محدوده شهری، شهرجهانی یزد اضافه می‌شود

    محدوده شهری، شهرجهانی یزد اضافه می‌شود

    محمدعلی اعتباری، رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان اظهار کرد: در صدد هستیم بخشی از حاشیه شهر جهانی یزد را که در آن مناطق مسکونی ایجاد شده است به محدوده شهری اضافه کنیم.

    وی افزود: با ورود این مناطق به حریم شهر، از سوی شهرداری، نظارت و خدمات شهری به این مناطق صورت میپذیرد.افزایش محدوده شهر یزد
    اعتباری گفت: در راستای گسترش خدمات رسانی به همشهریان و انجام برنامه ریزی بهتر شهری، ارتقاء بهداشت محیط و سلامت شهروندان، محدوده شهر افزایش می‌یابد و مناطق متراکمی مانند؛ پردیسان (اسکان)، طوبی، اندیشه، اکرمیه و قسمت‌های جنوبی بلوار جمهوری به محدوده شهر اضافه می شود.

    رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: این مناطق در مقایسه با دیگر مناطق شهر از خدمات دهی شهری کمتری برخوردار هستند و همین موضوع موجب گلایه مندی شهروندان ساکن در این مناطق شده است، امید است ورود مناطق مذکور به محدوده شهر و خدمات دهی مناسب شهرداری، رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *