جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۰۰ قبل از ظهر
  • کد خبر 17551
  • دستور وزیر راه و شهرسازی برای امدادرسانی به زلزله زدگان خوی
    دستور وزیر راه و شهرسازی برای امدادرسانی به زلزله زدگان خوی

    دستور وزیر راه و شهرسازی برای امدادرسانی به زلزله زدگان خوی

    مهرداد بذرپاش ساعتی پس از وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری خوی ، در تماس تلفنی با حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، ضمن جویا شدن از آخرین وضعیت موجود در این استان، دستورات لازم برای بسیج تمامی امکانات به منظور امداد رسانی و کمک به زلزله زدگان را صادر کرد.

    فرودگاه خوی عملیاتی شد

    در پی وقوع زلزلهدر خوی، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد بلافاصله فرودگاه خوی عملیاتی و آماده پذیرش پروازها شده است.

    این زمین لرزه در ساعت ۲۱:۴۴:۴۴ در طول جغرافیایی ۴۴.۹۰، عرض جغرافیایی ۳۸.۵۹ و عمق زمین‌لرزه ۷ کیلومتری و در ۶ کیلومتری خوی رخ داده است.

    کانون این زلزله در ۱۱۷ کیلومتری ارومیه و ۱۳۴ کیلومتری شهر تبریز است.

    تمام راه‌های ارتباطی شهرستان خوی باز است

    پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در پی وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی با بررسی‌های فوریِ وضعیتِ محورهای ارتباطی این شهرستان مشخص شد هیچ آسیبی به راه و ابنیه فنی وارد نشده است و مشکلی برای اعزام خودروهای امدادی وجود ندارد.

    وی با اشاره به بارش سنگین برف در محورهای ارتباطی شهرستان خوی اضافه کرد: راهداران در محورها مستقر هستند و تعدادی نیروی کمکی نیز از شهرستان های اطراف برای افزایش اکیپ های برفروبی و نمک پاشی در راستای تسهیل تردد جاده ای اعزام شدند.



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *