جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۴۹ بعد از ظهر
  • کد خبر 20571
  • وی افزود: هنر معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی می‌تواند با معانی عرفانی، الگوی بسیار مناسبی با توجه به توسعه پایدار بر اساس شرایط اکولوژی، اجتماعی و اقتصادی باشد تا با هویت‌بخشی به شهرها ارزش، اصالت و هنر تعالی‌‌بخش را در حوزه معماری و شهرسازی متجلی سازد. مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه اضافه کرد: در هنر معماری و شهرسازی ایرانی‌اسلامی نگاه ویژه‌‌‌ای به شرایط محیطی و مکانی شده و عناصری مانند آب، خاک، گیاه و هوا از ارزش بالایی در طراحی شهری برخوردار هستند. وی گفت: قطعا سیاستگذاری درست و برنامه‌‌‌ریزی مناسب با بهره‌‌‌مندی از دیدگاه اساتید فن، افراد خبره، استفاده از بدنه کارشناسی توانمند در مدیریت شهری، مشارکت شهروندان کرمانشاهی و حضور تاثیر‌‌‌گذار و هدایتگر فعالان عرصه رسانه می‌تواند زمینه‌‌‌ساز رشد و تعالی در حوزه معماری و شهرسازی کهن‌دیار کرمانشاه باشد. دولتشاهی با اشاره به اینکه اهالی رسانه زمینه‌‌‌ساز مشارکت شهروندان هستند، افزود: اصحاب رسانه و فعالان این حوزه وجدان بیدار و نمادی از جامعه مدنی هستند. وی افزود: این افراد با احساس مسوولیت در قبال شهر و جامعه شهروندی برای توسعه کلان‌شهر کرمانشاه بر اساس عدالت‌محوری یار و یاور مجموعه مدیریت شهری هستند.

    لزوم توجه به معماری اصیل در توسعه شهری

    وی افزود: هنر معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی می‌تواند با معانی عرفانی، الگوی بسیار مناسبی با توجه به توسعه پایدار بر اساس شرایط اکولوژی، اجتماعی و اقتصادی باشد تا با هویت‌بخشی به شهرها ارزش، اصالت و هنر تعالی‌‌بخش را در حوزه معماری و شهرسازی متجلی سازد. مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه اضافه کرد: در هنر معماری و شهرسازی ایرانی‌اسلامی نگاه ویژه‌‌‌ای به شرایط محیطی و مکانی شده و عناصری مانند آب، خاک، گیاه و هوا از ارزش بالایی در طراحی شهری برخوردار هستند. وی گفت: قطعا سیاستگذاری درست و برنامه‌‌‌ریزی مناسب با بهره‌‌‌مندی از دیدگاه اساتید فن، افراد خبره، استفاده از بدنه کارشناسی توانمند در مدیریت شهری، مشارکت شهروندان کرمانشاهی و حضور تاثیر‌‌‌گذار و هدایتگر فعالان عرصه رسانه می‌تواند زمینه‌‌‌ساز رشد و تعالی در حوزه معماری و شهرسازی کهن‌دیار کرمانشاه باشد. دولتشاهی با اشاره به اینکه اهالی رسانه زمینه‌‌‌ساز مشارکت شهروندان هستند، افزود: اصحاب رسانه و فعالان این حوزه وجدان بیدار و نمادی از جامعه مدنی هستند.  وی افزود: این افراد با احساس مسوولیت در قبال شهر و جامعه شهروندی برای توسعه کلان‌شهر کرمانشاه بر اساس عدالت‌محوری یار و یاور مجموعه مدیریت شهری هستند.



    مطلب پیشنهادی

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است که بخشی از مستاجران به شهرهای خود بازگردند و برخی دیگر نیز حاشیه نشینی را به شهر نشینی ترجیح دهند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *