جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۹ قبل از ظهر
  • کد خبر 9067
  • "مدیریت ترافیک شهری و بین شهری" در دستور کار ویژه پلیس
    "مدیریت ترافیک شهری و بین شهری" در دستور کار ویژه پلیس

    “مدیریت ترافیک شهری و بین شهری” در دستور کار ویژه پلیس

    در پی صدور فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر مقابله با کرونا، قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا(ع) در نیروی انتظامی ایجاد شد.

    سردار حسین اشتری در اولین جلسه قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا(ع) ناجا که با حضور نماینده ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد ، اعلام کرد: سلامت مردم و کارکنان نیروی انتظامی از اهمیت بسزایی برخوردار است و صیانت از آن به طور جد در دستور کار قرار دارد و ناجا درهماهنگی و همکاری لازم با ستاد کل نیروهای مسلح و دولت در مقابله با کرونا عمل کرده و خواهد کرد.

    فرمانده ناجا تصریح کرد: ناجا در قرارگاه بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح حضور فعال داشته  و به وظایف خود عمل خواهد کرد.

    سردار اشتری اعلام کرد: مقابله و برخورد با محتکران اقلام بهداشتی، مدیریت ترافیک شهری و بین شهری به منظور حفظ و صیانت از سلامت مردم در دستور کار قرار دارد.

    انتهای پیام/

    فارس



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *