شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۴۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 17214
  • باغ گلاریس به‌زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد
    باغ گلاریس به‌زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد

    باغ گلاریس به‌زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد

    حامد مقدسی با بیان اینکه این معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ به صورت شبانه روزی در حال انجام عملیات عمرانی برای جلب رضایت شهروندان است، گفت: جدا از مرمت آسفالت و معابر و ترمیم پیاده روها که در برنامه روزانه این معاونت قرار دارد در یک ماه گذشته اقداماتی نیز در راستای بهبود و گسترش فضای نشاط و شادابی شهروندان رقم خورده است.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ به برخی از اقدامات یک ماه اخیر اشاره کرد و افزود: مرمت سرای محله جنت آباد مرکزی به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع و احداث سالن ورزشی در سرای محله کن به متراژ ۲۲۰ متر مربع از جمله این اقدامات است.

    وی به روند پیشرفت باغ هنر اشاره کرد و افزود: باغ هنر یا گلاریس به متراژ ۹ هزار متر مربع از جمله پروژه‌های مهم و فاخر منطقه ۵ است که روند ساخت آن با سرعت طی می‌شود و امیدواریم این باغ زیبا به زودی در اختیار شهروندان عزیز کل پایتخت قرار بگیرد.

    مقدسی به برخی اقدامات در بوستان‌های این منطقه اشاره کرد و گفت: احداث آمفی تئاتر بوستان الهام به متراژ ۲۰۰ مترمربع، نصب چهار چشمه سرویس بهداشتی در بوستان ستاره و مرمت ۸ چشمه سرویس بهداشتی در کلبه صحرا از جمله دیگر اقدامات این معاونت در یک ماهه اخیر است.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *