یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۱۶ بعد از ظهر
  • کد خبر 19949
  • توسعه سیستم مدیریت ترافیک هوایی شهری در دبی

    توسعه سیستم مدیریت ترافیک هوایی شهری در دبی

    این توافق در حالی صورت می گیرد که کوکیجار به همراه شریک محلی خود ایر شاتو، در حال آماده سازی برای به نمایش گذاشتن اولین مرکز پیشرفته ای به اسم هاب دبی با هشت طبقه پارکینگ و یک FATO در فرودگاه آل مکتوم،  در قسمت دبی جنوبی هستند.

    سیستم Eve’s Urban ATM  (مدیریت ترافیک هوایی) به عنوان بخشی از چشم انداز بزرگ کوکیجار و   Air Chateau  برای دبی پذیرفته شده است.

    این چشم انداز یک برنامه پیاده سازی مرحله ای است که در آن شبکه های پورت های عمودی از طریق سیستم خودپرداز شهری به اسم Eve’s Urban ATM متصل می شوند تا از عملیات ایمن و مقیاس پذیر حمل و نقل هوایی شهری (UAM) پشتیبانی کنند  که مسیری را برای تجاری سازی در سال های ۲۰۲۵-۲۰۲۶ فراهم می کند.

    تحرک هوای شهری به زیرساخت های موجود در فضای پایین تر هوایی و همچنین نقاط برخاست و فرود قابل دسترس و رتیپورت ها متکی است.

     راب ویور، مدیر توسعه کسب و کار جهانی Urban ATM در Eve Air Mobility گفت: راه حل Eve’s Urban ATM  مجموعه نرم افزاری یکپارچه ای را ارائه می دهد که یک اکوسیستم eVTOL کارآمد و قابل پیش بینی را امکان پذیر می کند.



    مطلب پیشنهادی

    شهر جدید خلیج فارس؛ آری یا خیر؟

    شهر جدید خلیج فارس؛ آری یا خیر؟

    تغییرات ایجاد شده مانند ساخت شهر جدید خلیج فارس لزوما کشور را به سرمنزل مقصود نمی‌رساند و حتی می‌تواند دست‌آوردهای حاصل از ظرفیت‌های طبیعی سواحل جنوبی برای حرکت‌های بعد را هم تباه کند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *