یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 4031
  • درآمد 100 میلیارد تومانی از دوربین‌های ثبت تخلف
    درآمد ۱۰۰ میلیارد تومانی از دوربین‌های ثبت تخلف

    درآمد ۱۰۰ میلیارد تومانی از دوربین‌های ثبت تخلف

    قدرت‌اله نوروزی پیش از ظهر امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در گزارش عملکردی خود به استاندار اصفهان و شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: عدم استفاده درست از ظرفیت‌ها موجب اتلاف سرمایه می‌شود، طرح ساماندهی حریم شهری موضوعی است که با همکاری‌های دستگاه‌های زی ربط، سریع‌تر انجام خواهد شد.

    وی با اشاره به طرح رینگ چهارم حفاظتی شهر اصفهان، یادآوری کرد: رینگ چهارم از الزامات شهر اصفهان است اما به آن توجه نمی‌شود، اما نیاز به همکاری مسؤولان دیگر شهرستان‌ها نیز هست، گذر شرق اصفهان زیرساخت‌های آن فراهم شده بود و ساخت و سازهایی نیز انجام شده بود اما به مدت ۸ سال این برنامه متوقف شد و اگر مجدد شروع به کار کند بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

    شهردار اصفهان با بیان این که باید برای درآمدهای پایدار چاره‌ای اندیشیده شود هرچند که نیاز به نوآوری و ابداعاتی نیز وجود دارد، یادآوری کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان درآمد شهرداری از دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی بوده است اما باید بررسی شود چقدر از این پول به شهرداری بازگشته است.

    وی با بیان این که در عرصه مسائل فرهنگی از همه ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده شده است، بیان کرد: به جز روزهای عزاداری و ماتم، روزی را نمی‌توان یافت که در اصفهان برنامه شاد در محلات اجرا نکرده باشیم.

    نوروزی با بیان این که از کاری که می‌کنیم می‌توانیم دفاع کنیم اما اگر نظراتی باشد که به بهبود فضای شهری کمک کند از آن استقبال خواهیم کرد، عنوان کرد: این آمادگی را داریم تا از نظرات سازنده بهره ببریم، باید تلاش کرد تا وضعیت را بهتر کنیم، برخی می‌گویند کار عمرانی در شهر اصفهان انجام نمی‌شود اما باید بگویم وارد هر کاری شدیم برای آن ضرب‌العجل تعیین کردیم.

    وی با بیان این که متروی اصفهان طبق زمانبندی‌ها به ۱۸ ماه زمان برای تکمیل نیاز داشت اما در دوره جدید شهرداری، ظرف مدت ۴ ماه تکمیل شد، بیان کرد: پروژه پیاده‌راه‌سازی چهارباغ نیز نیز طرف مدت کوتاهی انجام شد در حالی که بسیاری از کارشناسان آن را نشدنی می‌دانستند.



    مطلب پیشنهادی

    طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد

    اصلاح طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

    نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *