سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۱۷ بعد از ظهر
  • کد خبر 13282
  • دیوار نویسی بر روی دیوار‌های سطح شهر ممنوع است
    دیوار نویسی بر روی دیوار‌های سطح شهر ممنوع است

    دیوار نویسی بر روی دیوار‌های سطح شهر ممنوع است

    جان آور سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: دیوار نویسی ها باعث می شود تا زیبایی نمای شهر کاهش یابد و به این دلیل دیوار نویسی ها ممنوع شده است.

    او با اشاره به اینکه انجام دیوار نویسی بر روی دیوار‌های سطح شهر چه از سوی افراد حقوقی و چه حقیقی تخلف است، افزود: در صورتی که بعد از پاکسازی دیوار، افراد دوباره تبلیغ را بر روی دیوار انجام دهند جریمه خواهند شد و فرد حقوقی و یا حقیقی را به مراجع قضائی ارجاع می دهیم.

    جان آور با بیان اینکه از ابتدای سال ۲ هزار و ۵۵۳ متر مربع از دیوار‌های سطح شهر نقاشی شده اند، اظهارکرد: هزینه‌های نقاشی‌ها انجام شده در سطح شهر ۵۶ میلیون تومان است.

    سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه اگر فردی تصمیم به تبلیغ در سطح شهر دارد باید با مراجعه به سازمان فرهنگی اجتماعی و اخذ مجوز اقدام به انجام تبلیغ کند، تصریح کرد: تبیلغ‌ها به صورت بنر و بیلبورد در سطح شهر انجام می‌شود.

    او ادامه داد: هزینه این تبلیغات بر اساس اینکه در چه موقعیت مکانی و برای چه مدت زمان باشد متفاوت است.



    مطلب پیشنهادی

    چراغ «ساخت» روشن شد؟

    چراغ «ساخت» روشن شد؟

    داده‌‌‌های شهرداری از «شروع به ساخت ۹۰‌هزار واحد مسکونی» طی یک‌سال گذشته حکایت دارد روایت دوم از ساخت‌‌‌وسازهای ۱۴۰۱ در تهران چه پیامی از «پارسال بسازوبفروش‌ها» دارد؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *