پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۲۴ قبل از ظهر
  • کد خبر 4696
  • مرکز «با یار» ویژه سالمندان راه‌اندازی می‌شود
    پیرترین و جوان‌ترین شهر‌های کشور

    سونامی سالمندان در انتظار استان فارس است

    روابط عمومی و اموربین الملل شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد،علی ناصری عضو شورای شهر شیراز با اشاره به جمعیت ۱۵۷ هزار نفری سالمندان در شهرستان شیراز گفت: ۳۰۰ هزار سالمند در استان فارس وجود دارد که با این آمار در آینده با سونامی سالمندی مواجه خواهیم شد.

    وی بر توجه ویژه به بحث سلامت، بهداشت و درمان سالمندان تاکید کرد و افزود: با هماهنگی استانداری، فرمانداری، بهزیستی شیراز، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و شورا کارت منزلت سالمندی برای افراد سالمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در نظر گرفته شده است.

    عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: به منظور استفاده سالمندان از اتوبوس، مترو، اماکن ورزشی، فرهنگسراها و اماکن زیر نظر میراث فرهنگی، ۵هزار کارت به سالمندان اهدا می شود.

    وی یادآور شد: با هماهنگی شورای شهر شیراز، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری،  فرمانداری، بهزیستی، بنیادفرزانگان و کانون بازنشستگان، مراسم اهدای کارت منزلت سالمندی در ۱۲بهمن مصادف با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به وطن برگزار خواهد شد.



    مطلب پیشنهادی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    چرا خرید تاکسی برقی برای تهران واجب است؟ | ورود این تاکسی ها به پایتخت پس از عبور از چند فیلتر کارشناسی

    پای تاکسی‌های برقی که یکی از روش‌های حمل و نقل جدید عمومی در دنیاست، بالاخره به تهران هم باز شده اما مثل هر تغییری که با مقاومت روبرو می‌شود، این پدیده نیز مخالفانی در پایتخت دارد و عده‌ای به دنبال ساختن نقاط ضعف برای آن هستند تا از ورود آن جلوگیری کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *