دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۱۵ بعد از ظهر
  • کد خبر 13593
  • سیمای شهر باید برای شهروندان دلنشین باشد
    سیمای شهر باید برای شهروندان دلنشین باشد

    سیمای شهر باید برای شهروندان دلنشین باشد

    هفتمین جلسه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ با حضور ابراهیم نوشادی شهردار اهواز و مدیران مناطق هشتگانه برگزار شد.

    شهردار اهواز در این جلسه از اقدامات صورت گرفته توسط مدیران مناطق تشکر کرد و گفت: روزانه جلسه ای با حضور نماینده خدمات شهری، مدیر سامانه ۱۳۷، معاون شهرسازی و معماری در مناطق با حضور مدیران مناطق و معاونین آنها برگزار شده و به بررسی مسائل و مشکلات منطقه و رفع آنها بپردازند.

    وی در این جلسه به عملیات موفق جمع آوری فروش غیر مجاز دام از سطح شهر و ساماندهی سگهای بلاصاحب اشاره کرد و گفت: کارهایی که گمان می شد انجام آنها وقت و هزینه زیادی به همراه دارد خوشبختانه با هم افزایی با دادگستری و سایر دستگاهها به خوبی صورت گرفت.

    نوشادی ادامه داد: خوشبختانه ما در شهرداری اهواز نیروهای کارشناس و توانمند زیادی داریم که به دلیل عدم هم افزایی کارهای آنها دیده نشده و همه فکر می کنند که شهرداری در انجام وظایف خود ناتوان است.

    وی بر لزوم توجه به میراث شهر تاکید کرد و گفت: خوشبختانه زبباسازی سنگفرش خیابانهای منطقه عامری را که قدیمی ترین منطقه اهواز است را آغاز کرده و پس از آن بهسازی اطراف معین التجار در دستور کار قرار گرفته است.

    شهردار اهواز با اشاره به اینکه تک تک ما نسبت به جایی که در آن کار می کنیم تعهد داریم و باید قدردان سیستم باشیم و به آن تعصب داشته باشیم، گفت: اگر مابه عنوان مدیر وظیفه شناس باشیم و نسبت به وظایفی که برعهده ماست تعهد داشته باشیم زیر مجموعه نیز به تاسی از مدیر، وظیفه شناس خواهد شد و کارها طبق اصول و روند قانونی پیش خواهد رفت.

    وی بر لزوم زیباسازی سیمای شهر تاکید کرد و ادامه داد: بیلبوردهای سطح شهر باید رنگ آمیزی شود، نخاله ها باید از سطح شهر جمع آوری شود و تبلیغات باقیمانده از انتخابات از چهره شهر پاکسازی شود و به طور کلی سیمای شهر باید برای شهروندان دلنشین باشد.

    ابراهیم نوشادی وجود نظم در شهر را از جمله مهمترین مسائل شهری عنوان کرد و افزود: برقراری انضباط و نظم در شهر و ساماندهی نابسامانیها سبب اقتدار شهرداری و ایجاد امنیت در شهر می شود.

    تابا



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *