دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۲۳ بعد از ظهر
  • کد خبر 10216
  • ۱۰۷ مصوبه و تصویب ۷ طرح هادی روستا
    ۱۰۷ مصوبه و تصویب ۷ طرح هادی روستا

    ۱۰۷ مصوبه و تصویب ۷ طرح هادی روستا

    به گزارش یرزن نیوز و به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ خانم شیدا باقری، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴ جلسه کارگروه، زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، مدیر کل راه و شهرسازی تهران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران انجام شد که منجر به ۷۳ مصوبه شده است.

    وی همچنین از برگزاری ۳ جلسه کمیسیون با ۳۴ مصوبه نیز خبر داد و افزود: طرح‌های هادی ۷ روستا از جمله روستای لم‌آباد از توابع بخش مرکزی ملارد، روستا‌های رضی‌آباد، قلعه بها، دهشاد پایین؛ اسکمان و بکه از توابع شهرستان شهریار و یلقان دره از توابع بخش رودهن شهرستان دماوند در کار گروه طرح شده و در حال ارسال به شورای برنامه ریزی و توسعه استان است.

    باقری دیدگاه آمایش سرزمین و محیط زیست اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در کارگروه امور زیربنایی را دیدگاه توسعه محور، اما مبتنی بر حفظ منابع طبیعی و محیط زیست عنوان کرد و گفت: تمام جلسات به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است.

    معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران همچنین از برگزاری جلسات کمیته فنی به دستور مدیر کل در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: کمیته فنی با رعایت اصول شهرسازی و به منظور تسهیل در انجام درخواست‌های متقاضیان و تسریع در فرآیند کمیسیون‌های ماده ۵ در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.



    مطلب پیشنهادی

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت

    شهرهای هوشمند فراگیر ملزم به اجرای اصولی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان شهروندان و افزایش استقلال همه افراد از جمله افراد دارای معلولیت هستند تا تمام ویژگی‌های کلیدی شهر هوشمند از جمله حمل‌ونقل، آموزش، اشتغال، امکانات اجتماعی و رفاهی برای همه ساکنان قابل‌دسترس باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *