پنجشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۲۴ بعد از ظهر
  • کد خبر 18810
  • تهیه نقشه گردشگری کرمانشاه به منظور جذب گردشگران

    تهیه نقشه گردشگری کرمانشاه به منظور جذب گردشگران

    داریوش فرمانی اظهار کرد: با اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های متعدد از جمله جشنواره اسب کورد با حضور ٣٠ تن از مهمانان عراقی به دنبال جذب گردشگران بیشتری در تابستان امسال هستیم.

    وی افزود: معرفی کرمانشاه در بستر فضای مجازی و با شیوه‌های مختلف هم به منظور جذب گردشگران انجام می‌شود.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: نقشه گردشگری استان کرمانشاه که شامل مسیرها و جاذبه‌های گردشگری است در همین راستا تهیه و تنظیم شده است.

    وی با بیان اینکه امید است امسال با این تدابیر جذب بیشتری از مسافران به کرمانشاه را داشته باشیم خاطرنشان کرد: برآورد و پیش‌بینی ما از حضور مسافران در کرمانشاه طی تابستان امسال نسبت به سال گذشته بیشتر است.

    فرمانی در ادامه با اشاره به زیرساخت‌های گردشگری استان کرمانشاه، عنوان کرد: این زیرساخت‌ها شامل هتل‌ها، بومگردی ها، خانه‌های مسافر، مهمان پذیرها و مجتمع‌های گردشگری است که آمار پذیرش آن‌ها بیش از سال گذشته بوده است.

    وی گفت: افزایش پذیرش در اقامتگاه‌های استان کرمانشاه حاکی از این است که با افزایش ورود گردشگران مواجهیم.

    فرمانی درباره حفاظت از محوطه‌های تاریخی در مقابل آسیب‌های احتمالی تاکید کرد: نیروهای یگان حفاظت در پایگاه‌ها حین بازدید از محوطه‌ها حضور دارند.



    مطلب پیشنهادی

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران چند؟

    افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است که بخشی از مستاجران به شهرهای خود بازگردند و برخی دیگر نیز حاشیه نشینی را به شهر نشینی ترجیح دهند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *