پنجشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵ قبل از ظهر
  • کد خبر 14774
  • ۱۷ کیلومتر از مسیر کریدور بزرگراهی شمال‌غرب کشور در مهاباد کلنگ زنی شد
    احداث بزرگراه بین المللی ارومیه - سرو خاتمه یافت

    ۱۷ کیلومتر از مسیر کریدور بزرگراهی شمال‌غرب کشور در مهاباد کلنگ زنی شد

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۷ کیلومتر از  کریدور بزرگراهی آذربایجان غربی واقع در محدود شهرستان مهاباد در سه محور سه راهی دارلک به مهاباد به طول ۲.۵ کیلومتر با مشارکت پتروشیمی و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

    سیدمحسن حمزه‌لو ادامه داد: همچنین هفت کیلومتر محور کنارگذر دارلک به سه راهی برهان با ۲ هزار و ۲۸۰ کیلومتر مسیر دوم این پروژه است.

    وی اظهار داشت: محور مهاباد به میاندوآب هم به طول ۷.۵ کیلومتر و با اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریال سومین مسیر این پروژه است که امروز با حضور استاندار آذربایجان غربی افتتاح شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با بیان اینکه ۱۰۰ کیلومتر از مجموع هزار و ۵۳۰ کیلومتر کریدور شمالغرب کشور در آذربایجان غربی طی ۲ سال گذشته افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

    به گزارشبرزن نیوز  به نقل از ایرانا، مسیر کریدور بزرگراهی غرب کشور از مرز بازرگان در شمال آذربایجان‌غربی آغاز شده و با عبور از آذربایجان‌غربی، کردستان، کرمانشاه و لرستان به خوزستان و بندر امام خمینی (ره) ختم می‌شود./ایرنا



    مطلب پیشنهادی

    برنامه نوسازی مسکن در ۴۵۰ شهرستان

    برنامه نوسازی مسکن در ۴۵۰ شهرستان

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طی دو روز گذشته برنامه فشرده‌ای برای تبیین موضوع بازآفرینی شهری با مشارکت گروه‌های جهادی و بسیجی برگزار شده و در این راستا نوسازی بافتهای فرسوده ۴۵۰ شهرستان در دستور کار قرار دارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *