دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲ بعد از ظهر
  • کد خبر 659
  • خودکفایی سازمان پارک های تبریز در تولید مجموعه ای از گل های سازگار با اقلیم منطقه

    مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: تمامی گل هایی که امسال در سطح شهر مشاهده می شود از تولیدات مجموعه پارک ها و مناطق مختلف تبریز است .

    به گزارش برزن نیوز به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به همین موضوع و بهره گیری از تولیدات بومیدر منطقه، در حیطه گل خریدی نداشته ایم.
    حسن زاده افزود: این موضوع علاوه بر زیبایی بخشیدن بر منظر شهری، چندین میلیارد برای ما صرفه اقتصادی داشته است.
    وی سال ۲۰۱۸ را فرصت جدیدی برای تبریز دانسته که می تواند به استقبال مهمانان و گردشگران برود و تصریح کرد: افزایش کیفیت گلکاری ها و دقت در طراحی های هر چه بهتر فضای سبز از عمده رویکردهای سازمان پارک ها و فضای سبز تبریز برای سال ۲۰۱۸۸ است که از هم اکنون با توجه به مشکلات خاص شهری و سال اقتصاد مقاومتی، با استفاده از تولیدات بومی و صرفه جویی های چشمگیر اقتصادی، شاهد بیشترین حجم از گلکاری ها در تبریز هستیم.
    مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز یادآور شد: همچنین برای تحقق هر چه بهتر و بیشتر این رویکرد، در طراحی گلکاری ها از دیدگاه و تجربه های کارشناسان متخصص بهره گرفته و می گیریم.
    حسن زاده با بیان اینکه جهت استقبال از تبریز ۲۰۱۸ افزایش کیفیت در طراحی گلکاری ها را مدنظر قرار داده ایم، گفت: برای سال ۲۰۱۸ باید همین وضعیت فعلی را نیز ارتقا دهیم.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این تلاشها و فعالیت ها برای شهروندان نیز رضایتبخش باشد چرا که هرف ما چیزی جز خدمت به مردم نیست.



    مطلب پیشنهادی

    نخاله‌هایی که دیگر مخرب نیستند

    نخاله‌هایی که دیگر مخرب نیستند

    زیبایی بصری شهر و کاهش آلودگی‌هایی که زندگی انسان‌ها را تحت تاثیر قرار می ‌دهد از دیر باز مورد توجه شهروندان و مدیریت شهری بوده اما موضوع نخاله‌های ساختمانی از آن دست آلودگی‌های محیطی زیستی است که شهرهای روبه توسعه با آن دست و پنجه نرم می‌کند. در گزارش زیر به بررسی فرآیند بازیافت و چگونگی برخورد با این چالش مخرب پرداخته‌ایم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *