پنجشنبه , ۴ تیر ۱۴۰۵ - ۶:۵۳ بعد از ظهر
تیتر خبرها

آخرین نوشته ها

ایستگاه‌های متروی دبی کم‌مصرف شد

ایستگاه‌های متروی دبی کم‌مصرف شد

سازمان حمل‌ونقل دبی از اجرایی شدن کامل فاز اول و دوم پروژه صرفه‌جویی در انرژی خود با نصب ۱۹ هزار و ۹۶۸ لامپ LED در ایستگاه‌ها و تأسیسات مترو و در نتیجه کم‌مصرف شدن آن‌ها در بخش انرژی خبر داد و آغاز فاز سوم را اعلام کرد.

توضیحات بیشتر »

پیشبرد حکمرانی آب نیازمند یکپارچگی در بدنه دولت است

راهکارهای فناورانه برای بحران آب ایران

مدیر مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری بر اهمیت پایش در موضوع مدیریت منابع آبی کشور تاکید کرد و گفت: حکمرانی آب تعاریف خاص حوزه خود را دارد و در این باره اقدامات کاربردی‌تری در دستورکار قرار داد به‌طوری که باید در مرحله نخست در بدنه دولت یکپارچگی ایجاد کنیم.

توضیحات بیشتر »

سامانه ملی پایش مصرف انرژی در ساختمان راه اندازی می شود

سامانه ملی پایش مصرف انرژی در ساختمان راه اندازی می شود

تعیین و تدقیق حریم گسل در محدوده‌های شهری، راه‌اندازی سامانه ملی پایش مصرف انرژی در کشور، شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه ساختمان و حمل و نقل و تدوین آیین‌نامه کاربری اراضی اطراف فرودگاه‌ها، بخشی از مهمترین اقداماتی است که در مرکز تحقیقات طی دولت سیزدهم به سرانجام رسید.

توضیحات بیشتر »